Colour inspiration

Hver dag tikker det inn en epost fra Design Seeds i innboksen min. Hver dag åpner jeg med nysgjerrighet og forventning og hver dag er det nye fargesammensetninger som møter meg. De fleste elsker jeg og noen misliker jeg, men uansett hva jeg synes om fargekombinasjonene som møter meg så er disse øyeblikkene en daglig gave til meg selv. En liten pause fra hverdagens kjas og mas der jeg åpner en liten gave i farger. Tusen takk, Jessica, som inspirerer og gleder meg hver dag!

  • Every day I receive an email from Design Seed. Every day I open that email with curiosity and expectation, and every day new colour combinations greet me. Most of the combinations I love, and some I dislike, but no matter what I think of the colour combinations these moments are a gift to myself. A small break from the hustle and bustle of every day life where I open a small present of colours. Thank you, Jessica, for inspiring and bringing med joy every day!

5 thoughts on “Colour inspiration

  1. Jeg ELSKER(!) Design Seeds. Jeg har aldri kommet så langt at jeg faktisk har brukt et av fargekartene i et design, men jeg tenker hele tiden at jeg skal gjøre det.

    Like

  2. Hvorfor ikke åpne en egen nettbutikk? Tilby kurs og selge noe av det du lager? Går du inn på SEOshop.no fnner du en totalløsning som gjør det utrolig lett for deg å starte! Er en 14 dagers prøveperiode så er ingenting å tape.

    Lykke til videre!

    Like

Legg igjen en kommentar / Share your thoughts

