I am the best boss ever!

Jeg er den beste sjefen noensinne!

Dette er hvorfor:

Jeg serverer meg selv småkaker på jobb.

Kaffe også.

Jeg får strikke mye og leke med garn så mye jeg vil. Her holder jeg på med en prøve i et herlig garn som heter Iris.

  • I am the best boss ever! This is why:
  • I serve myself cookies at work.
  • Coffee too.
  • I get to knit a lot and play around with yarn as much as I want. Here I am knitting a swatch using a lovely yarn called Iris.

Working hard!Håper du også har en super dag på jobb!

  • I hope you too have a great day at work!

6 thoughts on “I am the best boss ever!

  1. Åhh så koselig. Det bringer frem gode minner. Så god sjef var nemlig jeg også over meg selv da jeg drev for meg selv. Gode trivselstiltak på jobb er viktig for trivselen 😀
    Stå på videre – Fint prøve på gang forresten. Blir spennende å følge med på hva det endelige resultatet skal bli.. 🙂

    Like

Legg igjen en kommentar / Share your thoughts

