Vinnerne av julegibort

Da har tiden kommet for å annonsere vinnerne av julegiborten! Tusen takk til alle som har deltatt, dette har vært kjempegøy! Det er litt kjedelig at ikke alle kan vinne, kjenner jeg. Det er det som er så fint med å legge ut gratisoppskrifter når jeg vil feirie noe – alle som vil kan få. Men dette var så spennende at det godt kan hende det blir ny juletradisjon. 🙂

De heldige er:

1. Aase – Jordens måne.
2. Hanne-Mette – Saturn.
3. Turdi Zagar Nes – Supernova.
4. Snefrid – Skogfrue.
5. Jannicke – Neptun.

Gratulerer! Oppskriftene blir sendt på epost. Jeg håper dere koser dere med strikketøyet!

Stella Charmings julekuler.

Igjen et bilde av julekuler for stemningens skyld. Jeg ønsker dere alle en riktig god høytid!

4 thoughts on “Vinnerne av julegibort

    • Bare hyggelig! Dette burde være akkurat passe deilig julestrikk. Oppskriften er så enkel at man lett kan strikke og julesosialisere samtidig. Og så er den kjempedeilig å ha når kulda setter inn, ja! Jeg er kjempeglad i min Jordens måne. 🙂

      Like

Legg igjen en kommentar / Share your thoughts

