Innblikk i designerens verden: Kaos i det som skulle vært orden

Jeg skulle bare finne noe. Det jeg fant var dette:

Kaos i kurvenHvordan kan det bli sånn kaos i det som en gang lå så pent i kurven? Ja, jeg lurer jeg, for jeg klarer ikke å skjønne hvordan nøster og pinner som ligger stille klarer å bli til dette her. Jeg lurer på om jeg har nisser i huset. Eller gnomer. Eller er det mer liv i garn og pinner enn vi vet om? For det kaoset her er altså ikke min skyld!

Jeg ønsker deg en fantastisk helg, helt uten knute på tråden!

 

4 thoughts on “Innblikk i designerens verden: Kaos i det som skulle vært orden

  1. Det så veldig kjent ut. Men jeg har funnet ut at det bor en bitteliten dame her i huset. Hun låner garn, pinner, nåler, målebånd og som hun roter på syrommet mitt. Men siden hun nå har flyttet inn her og det ikke er pent å kaste ut slike bittesmå damer får jeg bare leve med det. Det er jo ikke utrolig at det er en kusine av min bittelille dame som bor hos deg.
    Ha en flott helg med eller uten rot.

    Like

  2. Velkjent. Jeg skjønner ikke hvordan nøster kan infiltrere seg i hverandre når jeg nøster opp og legger det pent i kurven. Det er litt sånn som med ledninger. Hvordan får de krøll på seg av å ligge i en skuff? God og kreativ helg til deg også, Stella.

    Like

Legg igjen en kommentar / Share your thoughts

