Dagens fangst

Dagens vandring tok meg forbi Bente´s Boutique på Carl Berners plass. Det er ikke ofte jeg er i de trakter, så jeg benyttet anledningen til å titte innom. Når sant skal sies så gikk jeg en bitteliten omvei… Veien forbi Bente´s Boutique var ikke den raskeste veien hjem. Sånn er det med oss garnentusiaster, vi går gjerne omveier om vi kan få fråtse litt i garn. Jaggu flaks det er så sunt å gå!

Besøket hos Bente´s bekreftet noe jeg egentlig har visst lenge. Jeg har skikkelig dilla på gult! Alt fra neongult til okergult og nærmere oransje, men det er de klare, sterke gulfargene jeg er mest tiltrukket av. Jeg synes jeg så herlige gulfarger overalt rundt meg inne i butikken. Lokalet er lite, men fylt til randen av garn fra tak til gulv. Du kan si at veggene er dekket med en slags inspirasjons-tapet. Herlig!

Dagens fangst var ikke gul i det hele tatt, men ble likevel fanget på grunn av nydelige farger og bling.

Fame trend paljett

Si hei til FAME trend paljett fra MARKS & KATTENS. Fargen heter 686.

Fame trend paljett

FAME trend paljett består av 55 % ull, 38 % akryl og 7 % paljetter. Nøstene er på ca. 420 meter per 100 gram. 26 masker og 38 omganger på pinne 3 vil gi 10 x 10 cm.

FAME trend paljett

Da gjenstår det bare å finne ut av hva jeg skal lage av fangsten min …

Takk til damen bak disken hos Bente´s Boutique for hyggelig samtale!

4 thoughts on “Dagens fangst

Legg igjen en kommentar / Share your thoughts

