Stellacharming.no

Visste du at jeg har nettside i tillegg til bloggen? Den heter stellacharming.no og er verdt et besøk.screen-stellaforsideForsiden av nettsiden fungerer som en portal videre til alle steder du kan følge meg.

screen-stellatutorial

Går du videre til tutorials finner du alle mine tutorials samlet, slik at du lett kan finne tilbake til innleggene og ha god oversikt over hvilke tutorials jeg har laget.

Jeg er utrolig fornøyd med nettsiden, noe mannen bak fortjener all ære for. Når behovet for en nettside meldte seg fikk Tommy Lokøy Design jobben. Tommy fikk beskjed om å lage en nettside som passet til mitt design, og med det rene og friske uttrykket traff han blink! Tommy har dessuten fungert som fotograf på de fleste av bildene jeg har presentert her på bloggen. Han har til og med stilt opp som fotomodell! Og ja, han er kjæresten min, men det gjør ham ikke mindre dyktig. Det gjør meg ekstra heldig! Her er et bilde av Tommy Lokøy Designs egen nettside, som også er verdt et besøk:

screen-tommyfoto

Stellacharming.no kommer til å utvides med blant annet flere tutorials og gratisoppskrifter og vil fungere som et knutepunkt for Stella Charming Design. Siden kommer til å vokse og inneholde mer enn den gjør nå, jeg har nemlig en del planer som settes ut i livet i tur og orden, så følg med for plutselige endringer. 🙂

Legg igjen en kommentar / Share your thoughts

