2012

Det er nyttårsaften og jeg benytter årets siste dag til å ta et lite tilbakeblikk på året som har gått. Det har vært et spennende år. Det er til tider nervepirrende når man satser som selvstendig næringsdrivende på noe så spesielt som håndarbeidsdesign. Jeg lanserte mine første seks oppskrifter i mars. Responsen har gjennom hele året vært så mye bedre enn jeg hadde turt å håpe på. 🙂

Noen design skiller seg ut som de mest populære. Det desidert mest populære designet gjennom året har vært Skogfrue. Det er så stas at min favorittgenser er så populær!

Skogfrue er opprinnelig strikket i DROPS Andes.

Hakk i hæl ligger de pjona pulsvantene Ixia og Iris sammen med novemberdesignet Akeleie. Akeleie fikk en pangstart og er tydeligvis et design som faller i smak.

IxiaIris detalj

Akeleie

Pulsvantene Snøklokke som jeg la ut i forbindelse med 10 000 besøk på bloggen min har blitt lastet ned nesten to tusen ganger så langt. Den kommer til å fortsette å være gratis, så last ned og strikk i vei hvis du liker dem.

Feminine pulsvarmere til deg fra meg.

Statistikken på bloggen min viser i dag nesten 23 000 treff! Wow! Det aller mest populære temaet jeg har skrevet om i år er pjoning. Det er en hyggelig overraskelse at pjoning er så populært rundt om i det ganske land. Mer pjoning skal det bli til neste år med både pjone- og hakkekurs og et pjonehefte. 🙂

Tusen takk til alle dere som har kjøpt mine oppskrifter og strikket mine design, som følger eller har besøkt bloggen og til dere som har kommentert. Tusen takk til dere som har lagt meg til som venn på Ravelry og likt mine design der. Tusen takk til alle dere som har likt og deltar på facebooksiden min. Tusen takk til alle dere som har delt linker til bloggen min, har blogget om mine design eller på annen måte vært med på å spre ordet om Stella Charming Design. Hvert hjerte på Ravelry varmer, hvert besøk på bloggen er like stas og det er like fantastisk hver gang jeg har fått en ny følger på facebooksiden!

Jeg ønsker dere alle en herlig nyttårsfeiring og gleder meg til 2013 sammen med dere! 🙂

2 thoughts on “2012

  1. Det har vært helt supert å følge deg det siste halve året. Så mye glede, hjelp og inspirasjon!! Du er virkelig et forbilde for meg som strikker.
    Riktig Godt Nytt År! Måtte det nye året bringe enda mer av alt det gode og fine.
    Klem

    Like

Legg igjen en kommentar / Share your thoughts

