Ti tusen takk!

Jeg har nådd ti tusen besøk på bloggen min! 10 000! Det er stort.

Er det sant?! Ti tusen treff på bloggen? Det er jo helt utrolig!

Fantastisk! Tusen takk til alle som har besøkt bloggen min, likt facebooksiden min, lagt meg til som venn eller lagt til mine design som favoritter på Ravelry.com!

Mange lodder ut noe i forbindelse med besøksrekorder på bloggene sine. Det vil ikke jeg gjøre. Ikke denne gangen i hvert fall. Jeg har lyst til å gi noe til hver eneste en av dere som har besøkt bloggen min og kjøpt oppskriftene mine. Alle som vil ha skal få! 🙂

Til denne anledningen har jeg laget disse yndige og feminine pulsvarmerne med biser. De er inspirert av et par pulsvanter fra Du Store Alpakka som jeg strikket til meg selv for en del år siden. De jeg strikket den gangen var tøffe i sort og lilla, skikkelig rocka egentlig. Nå er jeg i et mykere hjørne der jeg er mer inspirert av det sarte, men samtidig sterke i det feminine. Og min siste dille er biser! Resultatet av inspirasjonen og dillen ble disse pulsvarmerne som jeg har kalt Snøklokke. Oppskriften på disse får du gratis av meg som takk for at du har besøkt bloggen min, kjøpt designet, likt facebooksiden min eller støttet meg på annen måte.

Feminine pulsvarmere til deg fra meg.

For å lage disse trenger du 2 nøster DROPS BabyAlpaca Silk og 1 nøste DROPS Kid-Silk i ønsket farge. Jeg har valgt naturhvitt. Hvordan du strikker bisene står forklart i oppskriften, men trenger du ekstra hjelp har jeg laget en tutorial på hvordan du strikker biser her.

For gratis nedlasting av denne oppskriften går du HIT🙂

Begynnelsen har vært spennende og nå gleder jeg meg til fortsettelsen! Jeg håper du blir med videre! 🙂

This pattern is available in English for free in my Ravelry pattern store.

15 thoughts on “Ti tusen takk!

  1. Gratulerer med de 10.000! Måtte det bli mange mange fler! 😉 Gleder meg iallefall til å følge deg videre og ikke minst til å strikke de vakre pulsvantene ❤ Selv Tusen Takk Stella! Du er en kjempe inspirasjon! 🙂

    -Pauline

    Like

  2. Hei og gratulerer så mye! jeg feirer 5 år som blogger i disse dager. Telleren min har stadig vært nede så jeg har gitt opp å følge med. (lagt til en ny nå, men det er lenge igjen til 10 000 p den!)
    Uansett, Gratulerer igjen! Låner oppskriften også, tror jeg! Pulsvarmerne var super fine!

    Like

  3. Pingback: Anonymous

  4. Pingback: Forklaring: Slik strikker du biser |

  5. Pingback: En hyllest til strikkeprøver |

Legg igjen en kommentar / Share your thoughts

