Jeg har fått inspirasjonspakke i posten

Denne herlige lille inspirasjonspakken fikk jeg fra Strikkenett.no med spørsmål om jeg kunne lage noe fint av det. Det skal jeg klare!

Pakken består av et nøste DROPS BabyAlpaca Silk farge 3250 – lys gammelrosa og en pose rosa perler. Jeg tenker pulsvarmere… Eller et dekorativt lite sjal kanskje…

Og *kremt* bare siden kjetta lå på sjeselongen og var så søt så dyttet jeg garnet og perlene bort til henne og knipset noen bilder av pus og garn sammen. 😉

Til de katteinteresserte kan jeg fortelle at kjetta er en blåmasket siameser og hennes fulle navn er Hailstorms Blue Chandra. For at hun ikke helt skal få stjele all oppmerksomheten her avslutter jeg med å si at den som følger med får se hva jeg lager av den fine lille inspirasjonspakken. Det blir ikke kattegenser. 😉

3 thoughts on “Jeg har fått inspirasjonspakke i posten

  1. Pingback: Pakke i posten «

Legg igjen en kommentar / Share your thoughts

