Huldreblom – fargerike legg- og pulsvarmere

Når våren kommer klarer jeg ikke å vente til det blir varmt nok i været til å slippe tærne løs i sandalene. Løsningen er leggvarmere! Jeg har leggvarmere i alle slags lengder og garntykkelser. Jeg bruker dem flittig fra vår til høst.

Løsningen med hull til hælen gjør at du kan trekke leggvarmeren over foten og samtidig få feste med hælen i sandalen. Når leggvarmeren gir varme rundt foten og ankelen, kan du trygt lufte tærne i flip-flops uten at du fryser.

Enda bedre enn et par leggvarmere er et sett legg- og pulsvarmere! Pulsvarmere er også en ting jeg ikke får nok av. Dette settet er strikket i DROPS Fabel, et deilig garn i 75 % ull superwash og 25 % polyamid. Fabel kommer både i flerfarget og ensfarget versjon, så her er det noe for enhver smak.

Selv om regnet for øyeblikket høljer ned i Oslo håper jeg at sola skinner på akkurat deg! Ha en riktig god sommer! 😀

Oppskriften på Huldreblom finner du HER.

You will find information about this design in English HERE.

 

3 thoughts on “Huldreblom – fargerike legg- og pulsvarmere

  1. Pingback: En hyllest til strikkeprøver |

Legg igjen en kommentar / Share your thoughts

