Kreativt kaos – jeg har det!

Allerede nå skal jeg røpe hvor rotete jeg kan være (ok da, pleier å være 😉 ) når jeg er midt i en kreativ periode. Jeg begynner på hundre ting på en gang, rydder ikke opp etter meg underveis, og hopper fra det ene arbeidet til det andre. Dette er stuebordet etter to dagers kos. Her ligger det såvidt jeg klarer å telle, tre strikkeprøver, to fjernkontroller (TV og film er mine venner når jeg lager strikkeprøver), tegnesaker, noen armbånd, en mappe med nødvendigheter (der er der saksa og målebåndet bor) og den fine kalkulatoren min. Jeg er såpass rotete at jeg vimser vekk små kalkulatorer, men denne som er omtrent så stor som et A4-ark klarer jeg å holde styr på. 😛

Familien trakk et lettelsens sukk når jeg ryddet bort. Jeg kan ikke skjønne hvorfor. 😉

2 thoughts on “Kreativt kaos – jeg har det!

  1. Hehe, det kan jeg tenke meg. Og jeg er glad for at de jeg bor sammen med ikke stresser av rotet mitt. Når sant skal sies så er de rotekopper de også. 😉
    Ikke minst er jeg veldig glad i deg også. 😀

    Like

Legg igjen en kommentar / Share your thoughts

